Eindelijk weer een autovakantie - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Kim Juri - WaarBenJij.nu Eindelijk weer een autovakantie - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Kim Juri - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer een autovakantie

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

28 Juni 2014 | Nederland, Huizen

Begin dit jaar gaf ons oude autootje het op. We kochten een nieuwe en de eerste gedachte was: Dan kunnen we weer met de auto op vakantie!

De rondreis in Canada twee jaar geleden was ons geweldig bevallen. En toen ik ergens las dat Zweden het Canada van Europa wordt genoemd, was de keuze snel gemaakt.

Wat we in Canada geleerd hebben, is dat 2 nachten op 1 plaats te kort is. Dus, we stelden zelf een reis samen langs B&B's van Nederlanders in Zweden. Niet omdat we zo dol zijn op onze medelanders, maar misschien wel meer uit nieuwsgierigheid hoe het hen daar bevalt. En...eerlijk is eerlijk...we zijn fan van het programma ' ik vertrek' :) We verblijven bij 3 B&B's en 1x op een vakantiepark. Minstens 3 nachten per plek. We zijn benieuwd naar Zweden!

• 28 Juni 2014 - 11:30

Joyces: