Kopenhagen - Reisverslag uit Arsenaløen, Denemarken van Kim Juri - WaarBenJij.nu Kopenhagen - Reisverslag uit Arsenaløen, Denemarken van Kim Juri - WaarBenJij.nu

Kopenhagen

Blijf op de hoogte en volg Kim

30 Juni 2014 | Denemarken, Arsenaløen

Midden in het upcoming hippe deel van Kopenhagen, Nyhavn, boekte Juri een hotel. Volgens de weerapp zou het 17 graden en bewolkt zijn. Maar na een prachtige rit door Denemarken, kwamen we aan in een zonovergoten stad.

De terrassen op de boulevard zaten stampvol met blije mensen van over de hele wereld. En toch voelde het niet druk. We wandelden richting het park Tivoli. Daar deden we (natuurlijk) een ritje in de achtbaan, pikten we een terrasje, wandelden nog wat rond en toen langs twee terrassen weer terug naar het hotel. Daar planden we alvast de trip voor morgen. We gaan via de zuidkust van Zweden naar Degebra waar we 3 nachten zullen blijven. En het volgende goede voornemen is al gemaakt; daar doen we de eerste dag eens helemaal NIKS! :)

• 01 Juli 2014 - 11:35

Manuela: