lange warme rit - Reisverslag uit Gilserud, Zweden van Kim Juri - WaarBenJij.nu lange warme rit - Reisverslag uit Gilserud, Zweden van Kim Juri - WaarBenJij.nu

lange warme rit

Blijf op de hoogte en volg Kim

07 Juli 2014 | Zweden, Gilserud

Vandaag alweer vertrokken vanuit Osaberg richting Arvika. Een rit van 360km die vijf uur duurde. Vijf uur waarin de temperatuur buiten opliep tot maar liefst 30 graden! Dat hadden we niet achter Zweden gezocht.

De rit was niet heel afwisselend. Omdat we zo ver moesten, kozen we voor de snelwegen (waar je gemiddeld 90 mag en we eindelijk die 1 op 20 eens halen met de Polo).

Na vier uur en drie kwartier in de zon gereden te hebben, begon het het laatste kwartier te regenen. Dat heeft de rest van de avond geduurd helaas. Maar Guesthouse Eleven is een prachtige B&B/hotel waar je ook heerlijk kunt eten. Kim at eland. Als je er dan toch bent...

Het Guesthouse is een oude school, volledig opgeknapt en vernieuwd door een Nederlands gezin. Super smaakvol gedaan. Hier gaan we weer een paar mooie dagen tegemoet.